tiistaina, huhtikuuta 12


Taas mä olen myöhässä! Kuvat on aina kamerassa, mutta niiden siirto tänne...nyt otan itseäni niskasta kiinni! :) 11. päivän aiheena hullua.

Minähän olen hieman yli kolmekymppinen, olen opiskellut nuorena lähihoitajaksi ja vuonna 2000 menin ensimmäisen kerran iltalukioon. Vaihdoin seuraavana syksynä päivälukioon jota kävin parisen vuotta. Sen jälkeen oli vuosien tauko kunnes vuonna 2006 palasin iltalukioon jota olen nyt käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti. Välillä on ollut vuosia kun olen saanut vain yhden kurssin kasaan ja toisina vuosina on mennyt paremmin. Tälläkin tahdilla loppu on joskus edessä. Minun lukioni loppu häämöttää ensi vuoden keväässä. Tämän kevään matikan kirjoitukset oli jotenkin sellainen konkreettinen muistutus siitä, että tämä todella on kohta valmista. Vuosia olen "vain käynyt" lukiota ilman sen suurempaa tähtäintä milloin lakin saisin. Yo-kirjoitukset on ollut jotain jossain kaukana tulevaisuudessa. Vielä reilu vuosi sitten olisin naurahtanut (kauhusta) jos minulle olisi väitetty kirjoitusten olevan näin lähellä. Viime syksynä asiat vähän vahingossa menikin niin, että nyt ollaan tässä. On hullua katsella tuota paperia jossa näkyy käydyt kurssit arvosanoineen ja tajuta sen olevan kohta täynnä. Yhdentoista vuoden jälkeen on hienoisia vaikeuksia sisäistää tämän oikeasti pian loppuvan. Onneksi on vielä vuosi aikaa sulatella tätä totuutta ennen kun se lakki todella on päässä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.