lauantaina, heinäkuuta 14

Ette ikinä usko mitä tapahtui! En minäkään usko.... :D
Tänään sähköpostissa oli mainospostia hostellilta jossa vietin viikon Lontoossa sillon pari vuotta sitten. Ensimmäinen sähköposti heiltä ikinä. Myöhemmin luin toisen sähköpostini ja siellä oli onnitteluviesti. Voitin matkan Lontooseen kahdelle! Lontooseen! Kaikista kaupungeista ikinä! Tosin enpä ole nähnyt kamalasti kilpailuja joissa olisi joku muu kaupunki... Olin osallistunut johonkin nettikisaan joskus, en muista edes milloin ja nyt napsahti matka! Harmillista on, että he maksavat vain matkat, itse on maksettava majoitus. Mutta jostain minä revin pari sataa ja menen. Eihän tuollaista voi olla käyttämättä. Mä pääsen Lontooseen! Voi miten ikävä mulla on sinne ollutkaan. Okey, kyse on vaan parin päivän reissusta eikä siinä ehdi mitään, mutta mulle riittää kun voin seistä Leicester Squarella ja hymyillä. :D
Ihanaa on, että sisko tulee mukaan. Siskokin on aika täpinöissä. Siitä on tasan kymmenen vuotta kun eka kerran Lontoossa olin (koko kesän au pairina) joten on tässä vuosia jo jauhettukin maailman ihanimmasta kaupungista. Ihana päästä näyttämään se siskolle. Tahtoisin niin paljon näyttää kaikki paikat, tahtoisin itsekin mennä joka paikkaan. Viime reissulla en kerennyt mihinkään, luulin, että olisi aikaa vaikka mihin, mutta sitten jouduin palaamaan Suomeen. Mutta pääasia on, että pääsen ylipäätään Lontooseen. En voi uskoa tätä. En ennen kun minulla on lentoliput kädessä. :)

Niin joo. Otetaan vastaan vinkkejä erityisen halvoista b&b paikoista, hostellit onkin melkein listattuna, mutta b&b löytäminen tuntuu olevan vaikeampaa. Toki vinkkejä hostelleistakin otetaan. Budjetti on äärimmäisen pieni!

9 kommenttia:

  1. "aika täpinöissään" ei kyllä riittävästi kuvaa tätä tunnetta :D

    Ihanaa päästä vihdoin Lontooseen, ihanaa päästä sinne juuri sinun kanssasi. Mä olen niin paljon halunnu päästä sinne.
    Vaikka mä en olekkaan normaalisti niitä jotka hehkuttaa jotain kaupunkia, mutta kun tarpeeks kuuntelee siskonsa juttuja niin väkisinkin siinä innostuu ja haluaa nähdä kyseisen paikan.. pääsee Lontooseen *lallatilallatilaa* :)

    Mä odotan kovasti myös niitä matkalippuja..

    VastaaPoista
  2. Heh. Vaikka sä oletkin rasittava ihminen niin emmä ketään muuta osaisi ottaa mukaan. ;) Lontoo!

    VastaaPoista
  3. Leicester Square oli minustakin ihana paikka. :)

    B&b:stä en tiedä, mutta itse majailin hostellissa nimeltä Piccadilly Backpackers (liekö jo listoillasi). Se on ihan Piccadilly Circuksella ja edullinen (riippuen tietysti monenko hengen huoneeseen tahtoo). Ja aamiainen kuuluu hintaan.

    http://www.piccadillyhotel.net/

    VastaaPoista
  4. Kiitos, tuo vaikuttaa lupaavalle! Ei ollut listalla vielä. Olen vähän hukassa jo kaikkien vaihtoehtojen kanssa. :D

    VastaaPoista
  5. Hei, onnea paljon arpajaisvoiton johdosta. :) Nauti nyt täysin siemauksin Lontoosta.. ja jos vaikka sattuisi joku mieskandidaattikin sieltä löytymään, ei varmaan tekisi pahaa..? Eli pidä silmät auki. ;)

    VastaaPoista
  6. Oi miten ihanaa :)) Lontoo on parasta! Itkupotku, mäkin tahon!

    VastaaPoista
  7. Peggy: Kiitos kiitos. Ihme tuuri ollut tänä vuonna, voittanut jo vaikka mitä. Ensi vuosi on sitten huono? Aika hiljaista löytää mies vklopun aikana turistikohteista. :D

    zepander: Lontoo on ihan paras. Älä itke, tai no mäkin itken kun etsin halpaa majoitusta...

    VastaaPoista
  8. Hei, huomasin kommenttisi Lontoon reissusta. Itsekkin voitin Pringlesin kautta 2 hengen matkan Lontooseen 8.9-10.9.2007. Ja Etsin majoitusta kanssa. Ikinä ennen käynyt Lontoossa joten hiukka jänskättää!! yhteyttä saa ottaa hemi48@hotmail.com.

    VastaaPoista
  9. Pistän sulle sähköpostia. :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.