tiistaina, joulukuuta 16

Puolen päivän jälkeen ovikello soi, mutta olin vielä nukkumassa enkä jaksanut nousta. Arvelin sen kyllä olevan postelijooni, tähän syksynä kun olen saanut sikana paketteja suoraa kotiin! Ihanaa palvelua.

Pakettikorttihan siellä postipussissa sitten odotti. Oletin paketin olevan jotain kylkiäisjuttuja, mutta voih kun postiin pääsin! Sieltä paljastui lankoja! Matonen lahjoi minua kun minä annoin silloin niille Kädentaidomessuille hänelle vapaaliput. Miten maailma onkaan täynnä kivoja ihmisiä jotka muistaa minua paketein!

Kuvasta puuttuu Annin saama huopahiiri, se lähti aika vikkelään kun Annille sitä näytin. Nam suuhun ja menoksi! Kuvasta puuttuu myös langat, mutta ihana jääkaappimagneetti siinä on. Mistä matonen tiesi minun "keräilevän" jääkaappimagneetteja? :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä kun tuli perille ja kelpasi langat ja hiirulainen Annille, se oli kaikista lampaanhajuisinta villaa, siskon kissat on siitä tykänneett eniten.
    Magneetti oli kyllä ihan sattumaa :)

    VastaaPoista
  2. Ai lampaassa on joku juttu. Enpäs tiennyt. :D

    Oikein sopiva sattuma!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.