keskiviikkona, heinäkuuta 30


Ostin tuossa keväällä Lumenen valokynän, joka osottautui aika sudeksi. Valokyniähän saa yleensä uutena pyöritellä/klikkailla aika tovin ennen kun mitään tököttiä tulee. Tätä ostamaani sai kuitenkin naksutella toooodella kauan, varmaan puolet enemmän kuin normaalisti. Sen lisäksi joka kerta kun halusi lisää tuotetta, piti odottaa päivä, siis kun klikkasi, mitään ei tullut, ennen kun noin vuorokauden kuluttua. Hankaloitti hieman kun yksi klikkaus ei riitä kerralla ja sitä toista sai odottaa seuraavaan päivään tai sitten klikkailla korkin täyteen, edellisenä päivänä.

Ajattelin vian olevan kynässä ja kävin ostamassa uuden, itseasiassa kaksi uutta, koska kaupassa oli tuplapakkaus yhden hinnalla (samaa merkkiä kun se rikkinäinen kynä). Vaan hah! Ne kaksi muutakin olivat maanantai kappaleita! Pistin sitten valituksen Lumenelle ja lähetin pyynnöstä kynätkin heille. Jonkun ajan päästä sain mojovan korvauksen! Kaksi ripsiväriä, toinen veikeä pinkki, huulikiilto, kulmageeli, neljä valokynää ja läjän testereitä! Ei, laskutaidossa ole ole vikaa, kuvasta puuttuu yksi valokynä, joka oli erilainen kun nuo kolme. Eipähän tarttee ostaa valokyniä vähään aikaan. :D Huulikiillon ja ripsivärit lahjoitin siskolle, itse kun en niillä tarvinnut. Kyllä valittaminen vaan kannattaa. :)


Toinenkin meikkikuva sopii niin teemaan. Peiteväriini muodostui ihan vahingossa naaman kuva tai toinen silmä ei näkynyt aluksi ihan kunnolla, sen tein sitten näkyvämmäksi tarkoituksella. Näettekö te kasvoja joka paikassa? Minä en suuremmin, mutta mitä enemmän noita kuvia on katsellut, sen paremmin niitä näkee itsekin ympärillään.

2 kommenttia:

  1. Totisesti kannatti valittaa! Hienot korvaukset sait.
    Meillä on töissä vanha valkoinen radio, jolla on sympaattiset kasvot. Sitä en osaa katsoa "naamattomana".

    VastaaPoista
  2. Oho, olen ihan unohtanut vastata.

    Mä oon "ahkrea" valittelija, firmoilta saa niin hyviä korvauksia. :D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.