sunnuntaina, huhtikuuta 8

Vähän kuvia pitkin poikin tuolta ulkoa.

Todellisen kissaladyn sukkikset näyttää juurikin tältä. :D

Kävin Pellervon koululla parilla Työväenopiston kertaustunnilla. Olen lapsena käynyt ko koulua puolet kolmannesta luokasta ja joskus vuosia sitten kävin kerran tai pari äänestämässä tuolla. Nyt pääsin kuitenkin luvan kanssa kiipeämään kakkos kerrokseen ja sieltä löytyi tälläinen. Ei muistaakseeni ollut kun minä olin lapsi. ;) Yritin myös pohtia mikä oli meidän luokkahuone aikanaan, mutta enpä keksinyt, tainneet muuttaa ne atk-luokiksi tms.

Sampolan kirjastolla oli pitkään jonkun muun kun minun tekemä neulegraffiti. Tuossa talvella huomasin sen kuitenkin kadonneen. Onneksi kerkesin kuvaamaan!

Samaisessa kirjastossa on ihanan hassut tuolit! En uskaltanut kokeilla, en tiedä olisinko päässyt tuolta pöytävirityksen takaa pois. ;)

2 kommenttia:

  1. Sinulla on silmää yksityiskohdille. Kaikkeen ei aina itse liikkuessaan tule kiinnittäneeksi huomiota, joten katsaukset lähiympäristöön ilahduttavat minua aina kovasti :) Sampolan kirjastossa en olekaan koskaan käynyt: mielettömän erikoiset tuolit!

    VastaaPoista
  2. Hyvä jos joku tykkää näistä! Välillä epäilen, että "kansa" vaatii vain kissakuvia eikä nämä sattumat arjesta kiinnosta ketään. :D Minusta on jotenkin hauska bongata kadulta omituisia asioita ja jakaa niitä toisille.

    Sampola ei kirjastona ole erikoisempi, mutta tuolit on kyllä hassut. :D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.